Ţi-am pregătit împreună cu partenerii noştri o selecţie de job-uri din domenii variate!
Aşteptăm cu interes solicitarea ta!
Descrierea companiei: Fondată în 1994, Technoelectric este o companie românească de automatizare și integrare a sistemelor pentru proiecte complexe prin executarea de aplicații creative, inovatoare și eficiente în domeniul frigorific și electric. În prezent, Technoelectric și-a consolidat poziția de lider în domeniul sistemelor de automatizări în industria frigului pe piața din România. În ceea ce privește expertiza internațională, cei peste 10 ani de coordonare și implementare a proiectelor în diverse industrii au atras după sine recunoașterea companiei ca fiind una de încredere. Una dintre valorile noastre este aceea că oamenii sunt cei mai importanți și ne mândrim cu faptul că avem mereu grijă de echipele noastre, indiferent de perioadele prin care trecem. De aceea, unii dintre colegii noștri s-au alăturat companiei încă de la începutul ei și au rămas până în prezent, contribuția lor fiind una esențială. Technoelectric este locul în care un profesionist își va îmbunătăți mereu cunoștințele, va putea inova și va avea primi tot sprijinul de care va avea nevoie în contestarea status quo-ul pentru a găsi noi soluții și a contribui la dezvoltarea durabilă a companiei.
➔ Descrierea jobului: Rolul de Ajutor Electrician/ Montator Tablouri Electrice este important în echipa de Producție Tehnoelectric! Acesta presupune ASAMBLAREA și MONTAREA aparatelor de distribuție și control al electricității ( tablourile electrice). După training, vei avea autonomie să îți pregătești piesele și să le asamblezi după o schemă electrică, astfel încât să realizezi un tablou electric, personalizat, după cerințele clientului.
➔ Candidatul ideal: Dedicat(ă), cu simț al răspunderii pentru munca ta, Dedicat(ă), cu simț al răspunderii pentru munca ta, Dornic(ă) să înveți ceva nou și să evoluezi profesional, Cu idei noi de îmbunătățire și cu spirit de echipă, Cu/ fără experiență în domeniu.
➔ Responsabilitățile tale: Oferta noastră: Program 7 - 15,30 ( de luni până vineri), Asigurare transport cu mașinile firmei sau decont transport, dacă e cazul. Tichete de masă ( 20 lei/zi). Tichete de vacanță 2250 lei/an, Acces la cursuri interne sau de calificare, dacă vei dori, Alte beneficii (despre care îți vom povesti la interviu). Ctirea cu atenție a schemei electrice ( verificare poziții, etichete), Montarea pieselor în tabloul electric și fixarea elementelor (cu bormașina). Pregătirea tabloului pentru livrare către client.
➔ Oferta noastră: Program 7 - 15,30 ( de luni până vineri), Asigurare transport cu mașinile firmei sau decont transport, dacă e cazul. Tichete de masă ( 20 lei/zi). Tichete de vacanță 2250 lei/an, Acces la cursuri interne sau de calificare, dacă vei dori, Alte beneficii (despre care îți vom povesti la interviu).
Te invităm să iei legătura cu noi, direct, prin emailul nostru oficial și vom fi bucuroși să te cunoaștem cât mai curând! Ne poți suna și la birou, să-ți programezi vizita în producție și să ne vezi în acțiune!
📍 Șoseaua București - Urziceni, Nr. 63B, DN2, km. 14, Afumați
-studii superioare (de specialitate constituie avantaj);
-capacitate de concentrare, răbdare, creativitate, tenacitate şi empatie;
-cunoștințe solide utilizarea calculatorului (pachetul office avansat);
-abilități de comunicare;
-disponibilitate pentru deplasări / program prelungit (ocazional);
-cunoașterea unei limbi străine de circulație internațională constituie un avantaj.
Titularul postului promovează, organizează și coordonează programe de formare profesională şi dezvoltare a competenţelor profesionale.
Organizarea/administrarea programelor de formare profesională în condiții legale.
-elaborarea documentelor specifice;
-proiectarea programelor de formare;
-organizarea programelor şi a stagiilor de formare;
-promovarea programelor de formare (classic și/sau on line);
-evaluarea, revizuirea şi asigurarea calităţii programelor şi a stagiilor de formare;
-realizarea activităților de secretariat aferente activității;
-gestionarea relațiilor cu instituțiile abilitate, colaboratori, clienți.
Conform fișei post Administrator de formare.
-Curriculum vitae;
-Scrisoarea de intenție.
office@calificat.ro
0747.272.222
Căutam pentru sudul Germaniei 10 “Lacatusi constructii structuri aeronave/avioane” calificati cu experienta!Structuri din aluminiu.
Contractul se facefull-time pe 18 luni ,fiind incluse toate asigurările medicale, sociale, etc.
Cerințe:
-Se lucreaza conform reglementărilor (80T-XX-XXXX) și standardelor valabile
- Preasamblare piese și subansamble, găurire, adâncire, șlefuire
-Aplicarea tehnicilor de îmbinare, nituire, înșurubare, lipire
-Prelucrarea niturilor universale, nituri cheie (Hi-Lite și Hi-Lok), nituri “oarbe”
-Prelucrarea sigiliilor
-Executare de refaceri, reparații și corecturi
-Asamblare module în serie
- Se lucreaza în conformitate cu ghidurile de calitate și documentație
- Program de 8 ore/zi, 5 ziele pesaptamana.+ posibilitatea pentru ore suplimentare
- Se lucreazape 3 schimburi. Intre orele 20:00-06:00 se adauga un spor de 25% la salar.
- Limba germana nu este necesara, dar in schimb candidatii trebuie sa vorbeasca engleza la un nivel avansat (B1/B2)
- Permis de conducere si masina proprie sunt obligatorii
Salariu atractiv de 31,58€/ora brut
Exemplu de salariu net pt. categoria de impozitare 1 (insemnand: necasatorit, fara copi) ATENTIE! Sporurile inca nu sunt adaugate:
160 ore/luna x 31,58€ =5052,80€ brut = 2990,00€ net.
Proiectul este initial limitat pe 18 luni. La o dezvoltare pozitiva, contractele se prelungesc.
ZEUS Zeitarbeit GmbH
Hermanstraße 1
86150 Augsburg
Tel.: (08 21) 81 04 42-0
Fax.: (08 21) 81 04 42-22
E-Mail: dispo.augsburg@zeus-zeitarbeit.de
Web: www.zeus-zeitarbeit.de
Ust.-Id.-Nr.: DE27519307
HRB Augsburg 25773
Geschäftsführer: Marco Löw
Angajam personal pentru Romania si strainatate (spatiu UE) pe urmatoarele functii :
Cerinte:
Descrierea jobului:
Titularul postului promoveaza si organizeaza programe de evaluare si certificare a competentelor profesionale dobandite pe alte cai decat cele formale.
Atributii principale:
Activitati de suport administrativ:
Activitati de marketing:
Componența dosarului de aplicație: Curriculum Vitae (preferabil în format Europass) și Scrisoare de intenție
Email: evaluare@calificat.ro
Tel.: 0755.272.222
Notă: Doar candidații selectați vor fi contactați.
Candidații selectează vor susține un interviu.
Detaliile privind interviul se vor comunica numai candidaților selectați.
-studii superioare (de specialitate constituie avantaj);
-capacitate de concentrare, răbdare, creativitate, tenacitate şi empatie;
-cunostinte solide utilizarea calculatorului (pachetul office avansat);
-abilitati de comunicare;
-disponibilitate pentru deplasari / program prelungit (ocazional);
-cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala constituie un avantaj.
Titularul postului promoveaza, organizeaza, coordonează, programe de formare profesionala şi dezvoltare a competenţelor profesionale.
Organizarea/administrarea programelor de formare profesionala in conditii legale
-elaborarea documentelor specifice;
-proiectarea programelor de formare;
-organizarea programelor şi a stagiilor de formare;
-promovarea programelor de formare (classic si/sau on line);
-evaluarea, revizuirea şi asigurarea calităţii programelor şi a stagiilor de formare;
-realizarea activitatilor de secretariat aferente activitatii;
-gestionarea relatiilor cu institutiile abilitate, colaboratori, clienti.
Conform fisei post Administrator de formare.
-Curriculum vitae
-Scrisoarea de intentie
office@calificat.ro
0751.272.222