Denumire program | Categorie | Cod C.O.R./N.C. | Durată | Nivel minim de studii pentru accesul la program | Autorizat |
---|---|---|---|---|---|
ADMINISTRATOR PENSIUNE TURISTICA | Programe de evaluare și certificare a competențelor profesionale dobândite pe alte căi decât cele formale | 5121.2.4 | 3-5 zile | Cel puţin 8 clase | A.N.C. (Autoritatea Națională pentru Calificări) |
Turismul este un domeniu de activitate profitabil, atât în România cât și în afara țării, iar ponderea pregătirii personalului în calitatea serviciilor turistice este extrem de mare. Personalul calificat este un indicator al grijii pe care unitatea turistică o acordă clienților săi.
Administratorul pensiunii turistice este un personaj important în cadrul unității de cazare, el trebuie să dețină cunoștințe din mai multe domenii, pornind de la contabilitate și până la administrarea personalului sau tehnici de vânzări.
Dacă cunoști meseria de administrator pensiune turistică însă nu deții un document care să ateste cunoștințele tale, poți opta pentru evaluarea competențelor profesionale, fără a mai fi necesar să urmezi un curs.
Programul de evaluare a competențelor profesionale se adresează acelor persoane care au experiență în administrarea pensiunilor turistice dar nu pot face dovada acesteia printr-un document recunoscut.
Înscrierea în acest program presupune susținerea unui examen, format din probă teoretică și practică, care se finalizează cu obținerea unui certificat de competențe profesionale recunoscut la nivel național, iar apostilat și tradus este recunoscut și la nivel internațional. Citește mai multe despre recunoașterea diplomei obținute prin evaluare. (link articol AICI).
Evaluatorii de competențe profesionale sunt specialiști în domeniu, certificați de A.N.C., iar procesul de evaluare are la bază STANDARUL OCUPAȚIONAL pentru ocupația de ADMINISTRATOR PENSIUNE TURISTICĂ, garantând astfel faptul că persoana certificată cunoaște toate aspectele menționate în acest standard.
Evaluarea competențelor în ocupația de ADMINISTRATOR PENSIUNE TURISTICĂ poate reprezenta un prim pas în dezvoltarea unei cariere în turism, sau chiar pentru înființarea propriei tale afaceri.
Tot ce ai nevoie este:
Procesul de evaluare pentru calificarea ADMINISTRATOR PENSIUNE TURISTICĂ poate dura între 3 și 5 zile și se desfășoară la sediul nostru din Brașov.
Centrul de evaluare Fundația FPIP Viitor asigură evaluarea competențelor pentru calificarea ADMINISTRATOR PENSIUNE TURISTICĂ, la care te poți programa telefonic sau online.
Certificat de competențe profesionale, emis de A.N.C. (Autoritatea Națională pentru Calificări) recunoscut la nivel național de către Ministerul Muncii şi Ministerul Educaţiei, în baza Ordonanței Guvernului nr. 129/2000, iar apostilat și tradus este recunoscut la nivel internațional.
Certificatul de competențe profesionale are aceeași valoare ca și certificatul de absolvire, respectiv de calificare, în baza Ordinului Ministerului Muncii, Solidarității Sociale și Familiei 4543/468/2004, Art.33, alin.1-3, care prevede:
Solicită o ofertă de preț pentru calificarea de ADMINISTRATOR PENSIUNE TURISTICĂ la adresa de email: evaluare@calificat.ro
Prezentul material aparține Fundației FPIP Viitor, care deține toate drepturile de autor!
Toate informațiile de pe acest site (text, poze, documente) sunt proprietatea Fundației FPIP Viitor și este interzisă folosirea acestora (preluare, copiere, citare), fără acordul scris al Fundației FPIP Viitor.
Încălcarea a acestei prevederi intră sub incidența legilor în vigoare!