Denumire program | Categorie | Cod C.O.R./N.C. | Durată | Nivel minim de studii pentru accesul la program | Autorizat |
---|---|---|---|---|---|
PLANIFICAREA & ORGANIZAREA ACTIVITĂȚILOR PROPRII ȘI ALE ECHIPEI | Cursuri specialitate | 4 ore |
Cum să planificăm corect activitățile profesionale și cum să le organizăm astfel încât planul să devină acțiune realizată.
Cursul are durata de 2 zile (4 ore) și se desfășoară on-line, în cadrul unei sesiuni live, interactive cu trainer-ul.
PLANIFICAREA & ORGANIZAREA ACTIVITĂȚILOR PROPRII ȘI ALE ECHIPEI este un program de training adresat celor mai multe categorii de angajați, fiind un instrument util și necesar în desfășurarea activității.
Participanții vor efectua ateliere interactive, în cadrul cărora vor exersa practic cum să prioritizeze, să gestioneze momentele când apar suprapuneri sau timpi morți în activitate, cum să planifice corect, utilizând obiective profesional construite și indicatori de activitate relevanți.
La final de curs vor putea scrie și implementa Planul de Acțiune – principal instrument de organizare, o sumă de tehnici și bune practici de economisire a timpului și a altor resurse, să delege eficace, să conducă corect o ședință de activitate și mai ales să aplice practic management proactiv, prin Discuțiile Lunare Individuale, modalități de evaluare și noi planificări cu fiecare dintre membrii echipei.
Participanții sunt manageri de linie, din diverse departamente, angajați, personal care are nevoie de noi competențe și atitudine în gestionarea eficace timpului și activităților proprii sau ale oamenilor din echipe, pentru rezultate așteptate.
La finalul cursului, participanții putea:
• identifica în care tip de activități își petrec timpul astăzi, dacă sunt eficace sau doar eficienți, ori niciuna (matricea Covey-Eisenhower, diagnoza de alarmare);
• clasifica activitățile în urgențe, importanțe şi rutine, pentru prioritizare și delegare;
• recapitula Obiective SMART și Planul de Acțiune, principale modalități de planificare a activităților;
• aplica metoda ABC, sugestia de 25000 $, To Do List, tehnica Elefantului, în delegare, prioritizare, s.a;
• utiliza corect 10 bune practici de comunicare în echipa proprie și între departamente;
• putea construi ușor și urmări indicatori de activitate, ca să știm când suntem în performanță (KPI);
În urma cursului, participanții/reprezentanții vor avea acces la:
Training-ul poate fi personalizat în cazul cererilor de grup din partea companiilor.
În cazul acestor solicitări:
Certificat de participare, emis de către organizatorul cursului.
Radu Nechita - specialist cu experiență vastă în formarea și dezvoltarea echipei. Este licențiat LIFO și Human Synergistics, practician, manager de dezvoltare din 1995, formează echipe de la zero pentru diverse organizații client, precum ING și CitiBank: 1999-2005, apoi trainer și coach antreprenorial.
Autor de cărți de succes în domeniul leadership-ului și vânzărilor: Vânzarea consultativă – 125 de tehnici, Către leadership prin management și Vânzarea consultativă 300 de tehnici și bune practici.
Am avut ocazia sa colaboram in programul de instruire: "Coaching Managerial" pentru echipa de management a companiei noastre, FOERCH S.R.L., cu trainerul Radu Nechita, pe care-l recomand călduros pentru astfel de programe.
Liviu Sonea - Manager General - Foerch S.R.L.
În perioada iulie — septembrie 2015 angajatii ISPAL au participat la cursurile: “Tehnici si Abilitati de Vanzare”, “Tehnici de comunicare si negociere”, “Managementul echipei si delegare” si “Pilula de Training”. Cursurile au fost sustinute de trainerul Radu Nechita pe care dorim sa-l recomandam pentru inaltul nivel de pregatire si profesionalism.
Cristina Elena Butnariu Manager Resurse Umane - ISPAL S.R.L
0787271733